کارکرد پرسنل
این بخش شامل گزارشی از ساعت ورود و خروج پرسنل (اثر انگشت) است که میتوانید برای یک کاربر خاص و تا بازه زمانی یک ماهه مشاهده کنید. همچنین، امکان ثبت اثر انگشت به صورت دستی از طریق گزینه "جدید" در این بخش وجود دارد. برای پرینت گزارش تایم شیت، گزینهای به نام پرینت تایم شیت در دسترس است.
این بخش شامل سه تب اصلی است:
- حضور و غیاب: اثر انگشت پرسنل به صورت تاریخ و ساعت قابل مشاهده است و شما میتوانید هر یک از ساعتهای ثبتشده را حذف کنید.
- تقویم: اثر انگشت پرسنل به صورت گزارشهای روزانه، هفتگی و ماهانه نمایش داده میشود.
- تایم شیت: شامل ریز کارکرد پرسنل است که به تفکیک ساعتها نمایش داده میشود.